شهردار مشهد از اجرای عملیات روکش آسفالت بزرگراه آزادی این شهر خبر داد شهردار مشهد: ۴ پروژه در راستای ساماندهی کال زرکش اجرا خواهد شد مشهد در جشن دهه ولایت گلباران می‌شود آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیفات ویژه عوارض ساخت‌وساز در مشهد؛ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ نورافشانی ۵٠ نقطه شهر مشهد در شب عید غدیرخم پایه‌گذاری سومین مجتمع رفاهی شهرداری مشهد ترافیک روان در دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی مشهد طراحی سامانه صدور بارنامه توسط شهرداری مشهد + فیلم شهروندخبرنگار | گلایه شهروند از ترافیک و عملیات عمرانی بولوار فکوری مشهد + پاسخ شهردار مشهد مقدس: در راستای سامان‌دهی «کال زرکش» ۴ پروژه در حال اجراست آمادگی هتل های مشهد جهت استقبال از زائران دهه ولایت | افزایش قیمت نخواهیم داشت حفظ مشارکت شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری مشهد کارگر فرودگاه مشهد کیف پول ۷۰۰ میلیونی را به صاحبش برگرداند خدمت‌رسانی ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در روزهای عرفه و عید سعید قربان در مشهد ایستگاه شریعتی مترو مشهد میزبان «مترو گالری» ۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) سیاحی که عکاسی را به جواهر تبدیل کرد
سرخط خبرها

تداوم وزش باد در خراسان رضوی | از اواسط هفته هوا گرم‌تر خواهد شد (٢٠ خرداد‌ماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۶۸۴۱۹
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
تداوم وزش باد در خراسان رضوی | از اواسط هفته هوا گرم‌تر خواهد شد (٢٠ خرداد‌ماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به تداوم وزش باد در سطح استان، گفت: از اواسط هفته دما در سطح استان افزایش خواهد داشت به گونه‌ای که در مناطق گرمسیر استان دما به بیش از ۴٠ درجه خواهد رسید.

محمد غیوری خواه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته فریمان با ١۴ درجه و مه ولات با ٣٧ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با سرعت ۶١ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. بیشترین بارش از شهرستان جوین به میزان ۶.۵ میلیمتر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٢٠ و ٣٠ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣١ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٢٠ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا روز‌های پایانی هفته با شدت و ضعف افزایش سرعت وزش باد پدیده غالب جوی خواهد بود به ویژه امروز و روز‌های پایانی هفته در نواحی بادخیز وزش باد شدید همراه با گردو خاک، کاهش کیفیت هوا و بروز خسارت خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در ساعات بعدازظهر افزایش ابر را در سطح استان خواهیم داشت که در مناطق شمال غرب استان شاهد بارش‌های رگباری توام با رعد و برق خواهیم بود.

گفتنی است؛ از اواسط هفته نیز دما در سطح استان افزایش خواهد داشت به گونه‌ای که در مناطق گرمسیر استان دما به بیش از ۴٠ درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ٧۴ بوده و امروز مشهد با شاخص ٧٠ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->